S novou lokalitou jsme chtěli přijít s něčím navíc. Stvořili jsme kampaň, která představila ambice Nového Opatova vytvořit nové městské centrum pro Jižní Město. A právě kampaň "Jižák, konečně město snů" přinesla živou diskuzi o slangovém názvu Jižního Města. Tedy ať už žijete na „Jižáku“ nebo „Jižňáku“ u nás najdete to své.
Na budování sousedských komunit se soustředíme zejména v lokalitách, kde budujeme větší městské celky, tedy celé čtvrtě. Mezi nejznámější patří například Britská čtvrť ve Stodůlkách, Kaskády Barrandov nebo Malý háj ve Štěrboholech. Aktivní komunity ale existují i na dalších místech – všechny najdete přehledně na našem webu www.finep.cz.
Žádný. Merche nevznikly pro zisk, ale jako symbol sounáležitosti. Ceny produktů jsou nastaveny na minimum tak, aby pokryly pouze náklady na výrobu a distribuci a další režijní náklady.